ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

گفتگو خاله جون و ساریــنا.....

1392/5/11 17:22
نویسنده : مامان نسرین
484 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام سلام

سارینا جون من چه طوره؟

خوبی خاله؟

یه چندتا عکس دایی جون دیشب برام فرستاد. همراه یک فیلم فوق العاده باحالقلب

 

خب بریم سر پست.

تو این پست خاله جون و سارینا با هم گفت و گو می کنند.چشمک

 

خاله جون : سارینا جوونم، چرا رفتی روی میز؟ بیا پایین تا نیفتادیتعجب

سارینا: من فرمانده سارینا هستم. به من احترام بگذارید.عینک

خاله جون :خنثی

 سارینا: خاله جون، میای با هم "هزارپا" بازی کنیم؟نیشخند

خاله جون : اوره عزیزمماچ

 

سارینا : چیه خاله جون؟ چرا ایستادی و نگاه میکنی؟ بیا بشین پیش خودم. الان به مامانم هم میگم دو تا چایی خوشرنگ هم بیارهاز خود راضی

خاله جون: نیشخند

مامان نسرین: منتظرخنثی

خاله جون و سارینا : نیشخند

سارینا : عجب جوکی بود دایی جون! کلی خندیدمخنده

خاله جون : به ما نمیگی جوک رو؟سوال

سارینا : نه نمیگمنیشخند

خاله جون: منتظر

و این بار مامان نسرین: نیشخندزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نازنین زهرا
11 مرداد 92 23:00
سلام سارینا جون خاله
واقعا خاله جون عاشقانه واست نوشته
ولی خودمونیم بزرگ بشی اینا را ببینی
به خاله بگو ای کی یو سان شدی ؟!
موفق باشی عزیز خاله


سارینا: مرسی
میدونم خاله جونم عاشقمه
یه خاله ی گلی دارم من!
مامان پندار
12 مرداد 92 2:08
عزیز دلمی تو فرمانده سارینا
سالگرد ازدواج مامان و بابای گلت مبارک باشه امیدوارم 120سال سایه شون بالای سرت باشه گلم


فرمانده سارینا: مرسی مامان پندار
خاله الهام
12 مرداد 92 10:33
اي جونم خاله چه با نمك شدي روي ميز
خاله جونم بمن چايي نميدي بخورم


سارینا: نچ نچ، نمیدم!
مامان نسترن
12 مرداد 92 21:29
ماشالاه ساریناجون گل. الهی همیشه سالم وسلامت باشی


مرسی مامان نسترن
کوزه گر
15 مرداد 92 12:23
چقدر خالش دوسش داره! خوش به حالش


ساریـــنا: بله که خوش به حالم!
خاله جونم به اندازه دنیـــــــــا دوستم داره
بهونه
16 مرداد 92 19:21
الهی
عزیزم چه دختر خوشکل و نازیه این سارینا
خانم
خدا به مامان باباش ببخشه
خدا حفظش کنه


مرسی
لطف داری عزیزم