ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

اندر احوالات خاله جون

1392/5/10 16:27
نویسنده : مامان نسرین
356 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام گوگولی خالهقلب

خوبی؟

اگه بدونی تو چه وضعیتی دارم این پست رو می نویسمهیپنوتیزم

اتاقم حسابی شلوغ شدهعصبانی

لباسام یه طرف، کیفم یه طرف .......

خودمم یه ملافه کشیدم سرم و جلوی مانیتور نشستمنگران

نمیدونم چرا این کولر تو ماه رمضون بیشتر سرد میکنهنیشخند

اتاق یه گردگیری حسابی هم میخوادمنتظر

دیگه حال ندارم به اتاقم برسمخمیازه

بعد از افطار هم که فیلم ها پشت سر هم شروع میشه

آدم میره تو آمپاسابرونیشخند

نمیتونه کاری بکنهآخ

خدایا

قدرتی به من بده تا بتونم این اتاق بهم ریخته رو مرتب کنم.لبخند

+ لازم به ذکر است که من آدم خیلی مرتبی هستم، اما روزه بر من چیره! شده و توانم رو ازم گرفته.

به امید اتاقی مرتبخیال باطل

.

.

.

.

 

 تقدیم به سارینا گلم


من دیـــــوانه نیستم

فقط یک جور خـــــــاص

که دیگران نمی توانـنـــد

تو را دوســـــتــــــــ دارم.....

.

.

.

.

امضا: خاله جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان طهورا عسلی
10 مرداد 92 17:50
آمدیم نبودید


مرسی که اومدین
دایی جون
11 مرداد 92 0:42
زرشک
تو هنوز تو خونه ای میگی روزه بر من چیره شده!
پس منو امثال من که هر روز صبح خروس خون میریم بیرون از خونه و ظهر تو جیز گرما برمی گردیم خونه دیگه چی بگیم
.
.
.
عید فطر مبارک!؟


همچین میگه جیز گرما انگار پیاده میره و میاد
خوبه سوار ماشین هستی!
راستی
.
.
.
.
.
عید شماهم مبارک!!
مامان آرینا موفرفری
11 مرداد 92 2:37
شما هم تو آمپاسین؟
منم خیلی سردم می شه احتمالا فشارمون زیادی میاد پائین.



بعله
اونم نه آمپاس...... آمپاااااااس!!!!
مامان مهدیار
11 مرداد 92 3:04
سلام

عزیزم منم همین مشکلو دارم

خدایا من و خاله جونی رو از تو این آمپاس در بیار


الــــــهی آمین!
البته من دیشب از آمپاس در اومدم!
اتاقم رو مرتب کردم!
مرجان مامان پریساجون
11 مرداد 92 8:51
خوشبحالتون کولرتون تو این گرما جواب میده و سردتون میشه ماکه نه کولر آبی نه گازی نه پنکه،حتی همش رو هم با هم روشن میکنی بازم جواب نمیده..

.نماز و روزت قبول باشه عزیزم...ببوس این دخملی رو..


ان شاءالله هوای شهرتون خنک تر بشه.
مرسی
نماز و روزه شما هم قبول
چشم. حتما
خاله الهام
12 مرداد 92 10:44
آخ گفتي خواهري منم دقيقا اين مشكل نامرتب بودنو دارم
البته با اين تفاوت كه من ميرم سركار ولي شما خاله جون
جمعه كه ميشه بايد 7 تا مانتو اتو كنم براي 7 روز هفته چون در طول روز اصلا نميرسم حالا فكر كن آخر هفته چقدر لباس دارم براي شستن واتو كردن


عجب آمپاااااااااسی!!
خاله الهام
12 مرداد 92 10:45
اين فقط يه نمونه بود هااا ديدي آمـــــــــــــــپــــــــــــــــــــــاس من شديد تره


دمت گرم
دمت گرم
ان شاءالله از این آمپاس کنده بشی!