ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

روز پدر مبارک

1392/3/2 14:10
نویسنده : مامان نسرین
407 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

چشمامو وقتی دوست دارم که تو نگاش میکنی

اسممو وقتی دوست دارم که تو صداش میکنی

قلبمو وقتی دوست دارم که تو دوستش داشته باشی

زندگی م رو وقتی دوست دارم که تو توش هستی

همسر عزیزم

علی مهربانم

یاری که همیشه همراهم بودی و خواهی بود

زندگیم  باتو رنگ و بویی دیگر گرفت

من با تو به آسمان ها سفر کردم

من در کنارت عشق را چشیدم

فقط

فقط

نگاهت برایم دنیا دنیا ارزش دارد

و امسال

پدر شدی

طعم شیرین و خوشمزه پدر شدن را چشیدی

و

امروز نگاهت نه تنها برای من

بلکه برای دخمل نازمون هم دنیا دنیا ارزش داره

دنیای من

امسال روز مرد رو جور دیگه ای بهت تبریک میگم

امسال بر بار مسئولیت هات اضافه شد

و از این به بعد

آوای دلنشین

بابا

را از زبان دخمل گلمون میشنوی

و چه خواستنی تر شدی

با نام زیبای بابا


"علی" گفتن هایم با دیروز متفاوت است

پشت صدا زدن نام زیبایت

دنیایی عشق و مسئولیت پنهان است


دستان پر مهرت برایم تکیه گاه امنی است

تکیه گاه امنی است...

تکیه گاهی پر از مهر

پر از عشق

ومن همراه تو تا آخر این جهان بی انتها سفر میکنم

با اطمینان کامل

بهترین من روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کوزه گر
5 خرداد 92 12:32
سلام
ا مثل این که اشتباه اومدم. این نوشته مخاطب خاص داره.


مخاطب خاص که بله
اما بیننده خاص نداره
برا عموم آزاد است!