ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

دخترم با تو سخن میگویم ....

1392/6/15 17:48
نویسنده : مامان نسرین
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

دخترم با تو سخن میگویم .......

زندگی در نگهم گلزاریست و تو با قامت چون نیلوفر، شاخه ی پر گل این گلزاری

من به چشمان تو یک خرمن گل میبینم

گل عفت، گل صدرنگ امید، گل فردای بزرگ، گل فردای سپید

چشم تو آینه ی روشن فردای من است

گل چو پژمرده شود، جای ندارد در باغ

کس نگیرد ز گل مرده سراغ

دخترم با تو سخن میگویم

دیده بگشای و در اندیشه گل چینان باش

همه گل چین گل امروزند

همه هستی سوزند

کس به فردای گل باغ نمی اندیشد

آنکه گرد همه گل ها به هوس می چرخد

بلبل عاشق نیست، بلکه گلچین سیه کرداریست

که سراسیمه دود در پی گل های لطیف

تا یک لحظه به چنگ آرد و ریزد بر خاک

دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک

تو گل شادابی، به ره باد مرو

غافل از باد مشو، ای گل صد پر من

همه گوهرشکنند

دیو کی ارزش گوهر داند؟

دخترم گوهر من

گوهرم دختر من

تو که تک گوهر دنیای منی

دل به لبخند حرامی مسپار

دزد را دوست مخوان

چشم امید به ابلیس مدار

ای گوهر تابنده ی بی مانند

خویش را خوار مبین

آری ای دخترکم

ای سراپا الماس

از حرامی بهراس، قیمت خود مشکن

قدر خود را بشناس

قدر خود را بشناس

 

روز دختر را به دختر گلمون، ساریـــنا، تبریک میگیم.

مامان نسرین و بابا علــــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله الهام
16 شهریور 92 9:46
دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان
این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .
.


بـــــــــــله!
روز خودمون مبارک.
.
.
.
امضا: خاله جون
خاله الهام
16 شهریور 92 9:49
چه جالب منم اين متنو دارم


از کجا آوردیش خاله الهام؟؟
نکنه تو هم "پروازی" هستی؟؟
دايي محمد
17 شهریور 92 17:59
درود
منم اين عيد دخترانه رو به همه دختملا تبريك عرض مي كنم
انشا الله هميشه دختر باشيد اما اخلاقتون مثل دخترا نباشه!؟


مرسی دایی جون محمد
اخلاق دخترونه خیلی هم خوبه