ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

بدون عنوان

1392/1/18 14:02
نویسنده : مامان نسرین
318 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام سارینا عزیزتر از جانم

خوبی فدات بشم؟

امیدوارم همیشه روزهایی خوش داشته باشی

دیشب خیلی گریه کردم

آخه چهارشنبه میرین

از الان دلم برات تنگ میشه

اما دلم به این خوشه فقط دو ماه دیگه مونده

امتحاناتم رو بدم میام پیشتون

دعا کن امتحاناتم رو خوب بدم

راستی دایی جون محمد هم درسش تموم شدو سربازی افتاده تهران

میاد پیشتون

خوش به حالش حداقل هفته ای یک بار میبینتت

میبوسمت گلمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان( فاطمه، گل بابا)
18 فروردین 92 21:34
سلام خاله ی مهربون
من هم شمارا لینک میکنم . ممنون که سر زدین بازهم بیاین پیش ما


منم از شما ممنونم
چشم حتما
مامانی روژینا
19 فروردین 92 13:43
سلام خانمی مرسی که به ما سرزدید منم باافتخار لینکتون کردم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم سارینای خوشگلو ازطرف من ببوس


ممنون که به ما سر زدید
چشم حتما