ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

تقدیم به خواهر گلم

1392/6/13 16:51
نویسنده : مامان نسرین
416 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

با تمام احساسم، مینویسم برایت

برای تو که ازم دوری

دور

خیلی دور

و من و گریه های شبانه ام دوری تو را میفهمیم

 

تقدیم با تمام احساسم

 

چشمای نازتو وا کن

حیف اشکات که بریزه

بگو عشقمون همیشه

واسه خاطرت عزیزه

میدونم برات عزیزه

 

دونه دونه اشکام، رو گونه هامه

وقتی تو نباشی، اینا باهامه

میمونی تو قلبم، واسه همیــــشه

 

تو رو کم میارم تو روزگارم

همه ی وجودم، تویی بهارم

بدون تو تنها، نگو، نمیــــــــشه

 

هوا وقتی بوی نم داره، دلم خیلی میگیره

ندونستی گل یاس من، دلم بی تو میمیره

منو سپردی به پرسه های بارون

رفتی از لحظه هام و آسون

هنوز کنار یاس گلدون

به انتظارتم تو ایوون

 

دونه دونه اشکام، رو گونه هامه

وقتی تو نباشی، اینا باهامه

میمونی تو قلبم، واسه همیــــــشه

 

تو رو کم میارم، تو روزگارم

همه ی وجودم، تویی بهارم

بدون تو تنها، نگو، نمیـــــــشه

 

هنوزم تو خاطراتم

تو رو هر نفس میبینم

چه غریبم بی تو اینجا

تو رو میخوام نازنینم

 

مثل سپیده ی صبح

میدونم میای دوباره

گل سرخ و تو و شبنم

 من و بارون و ستاره

 

دونه دونه اشکام، رو گونه هامه

وقتی تو نباشی اینا باهامه

میمونی تو قلبم، واسه همیـــــــشه

 

تو رو کم میارم، تو روزگارم

همه ی وجودم، تویی بهارم

بدون تو ، تنها، نگو نمیـــــــــــــشه

 

فرزاد فرزین ـ دونه دونه

 

+ و باز هم دور شدم از نازنینم

من دوشنبه برگشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله الهام
13 شهریور 92 17:16
عزيزم من الان كاملا دركت ميكنم توي اين دو روز كلي دلم تنگ شده

ديگه نميتونم طاقت بيارم

اين دوزوز فق ميشينم عكس ها وفيلم هاشو ميبينم و بعدشم زنگ ميزنم بهشون

ولي دخملي براي حرف زدن همكاري نميكنه




پس من چی میکشم

قدر خواهرتو بدون

خیلی