ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

روز مادر مبارک

1392/2/11 21:06
نویسنده : مامان نسرین
443 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام به سارینا گلم

و سلام به همه دوستان

روز مادر رو به همه مامانای خوب دنیا مخصوصا مامانم و خواهرجونم تبریک میگم قلب


سارینا جونم

میخوام یه چیزی بهت بگم

من به چشم خودم تمام فداکاری هایی که مامانت برات انجام داد رو دیدم

شب هایی که خسته بود اما بدون هیچ منتی بیدار بود و تو رو میخوابوند

روزهایی که از خستگی نمی تونست روی پا بایسته ولی برای آروم کردن تو از هیچ کاری دریغ نکرد

من بی قراری های مامانت رودیدم

با کوچکترین اتفاق که مبادا برای دخترم اتفاقی بیفته آروم و قرار نداشت

تو همین سه ماه که از بهار زیبای زندگیت گذشته

مامانت هزار ها هزار فداکاری کرده

زحمت کشیده

قدرشو خیلی بدون


خواهر گلم امسال برای اولین بار طعم مادر شدن را چشیدی

مادر یعنی لبخند زیبای خدا

روزت مبارک

 

مامان خوبم

الان می فهمم که زحمتی که یک مادر برای بزرگ کردن فرزندش می کشه چقدر زیاده

ومن

دانسته یا ندانسته

باها و بارها شکوندم

دل بزرگتون رو

و شما بارها و بارها

منو بخشیدین

ومنو با یه دنیا شرمندگی گذاشتین

از همین جا دستتون رو می بوسم

و میگم

بهترین مامان دنیا روزتون مبارک

00

شیما جون روزت مبارکماچ

 

ـ من با نام کاربری خودم وارد شدم ولی نمیدونم چرا نویسنده مامان نسرین هستش

احتمالا نی نی وبلاگ قاطی کرده!نیشخند

ارادتمند شما

خاله جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کوزه گر
12 اردیبهشت 92 20:15
سلام دوست عزیز. با تأخیر روزت مبارک.


ممنون
روز تو هم مبارک
دایی محمد
12 اردیبهشت 92 20:40
سلام
من هم به عنوان یک سرباز روز مادری رو به همه مادری ها و مامانی ها تبریک عرض در میکنم!
راستی این متنی که بعد از عکس نوشتی جریانش جیه ؟
فک کنم اشتباه نوشتی


ممنون دایی سرباز
نه درست نوشتم
من با نام کاربری خودم وارد شدم ولی نی نی وبلاگ اسم نویسنده رو اشتباه نوشته