ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

من اومدم...

1392/2/3 15:46
نویسنده : مامان نسرین
392 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام جیگلی خاله

خوبی؟

خوشی؟

دلم برات تنگ شده گوگولی من

یه مدتیه به خاطر درس و امتحان و ... نمیتونم خیلی بیام

یه هفته س که کلی امتحان دادم و خواهم داد!

دعاکن همش رو خوب بشم

توکل بر خدا

به غیر از این هفته دو هفته دیگه تا شروع امتحانات مونده

بعدشم امتحانات و بعدش تعطیلات!!!

خب

بریم سر اتفاقات این هفته

اول از همه سومین ماهگردت مبارکقلب

قلبونت بلم

خیلی دوست دارم الان پیشت باشم و یه دل سیر بغلت کنم

بوست کنم

عوضش دایی جون محمد به جای من کلی بغلت میکنه

دایی جون محمد هم که دیروز رسید تهران

و الان هم در خدمت شماست

خوش به حالش

حالا میتونه هم خواهرش هم تو رو از نزدیک ببینه

منم ان شاءالله با مامانی و بابایی زود زود امتحانام که تموم شد میایم پیشتون

ان شاءالله

راستی 31  اردیبهشت تولد دایی جون محمد بود

کلی غافلگیرش کردیم

تفلد خیلی خوبی بود

به من که خیلی خوش گذشت

اینم چندتا از عکسایی که دایی جون محمد قبل از اینکه بره سربازی برات درست کرده:

 00

و اینم از تعجب سارینا:

اینجا هم حرم مطهر رضوی هستش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

دایی محمد
3 اردیبهشت 92 16:06
هی دیگه چیکار کنیم ماییم دیگه
اگه بتونم تو سربازی هم عکس براش درست میکنم


ان شاءالله تو سربازی هم براش درست میکنی
مامان مینا
3 اردیبهشت 92 20:07
سلام عزیزم
دختر نازی داری
خدا نگهش داره
تو هم به من و آنیتام سر بزن


ممنون
چشم حتما
♥ مامي ملودي جون ♥
4 اردیبهشت 92 9:44
اي جونم چقده شبيه نيني گولويي هاي ملودي هستي بلا خانوم


یک عاشقانه آرام
4 اردیبهشت 92 11:54
آخیییییییییی چه بامزست...خوشم اومد از نوشتنت


نظر لطفتونه
مامان بشرا
13 اردیبهشت 92 11:24
سلام عزیزم
چه جالب دختر من یه روز از دختر شما کوچکتره
خوشحال میشم با هم بیشتر رابطه داشته باشیم


چه جالب!
لینک شدید