ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

دریاچه چیتگر

1392/4/16 23:17
نویسنده : مامان نسرین
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

من برای اولین بار دارم تو وبلاگ سارینا جون پست میذارم

البته همچین اولین بار هم نیست چون تا حالا چندین بار عکس های سارینا رو با فتوشاپ درست کردم و توسط خاله جون جونی سارینا تو وبلاگ قرار دادم

راستی من خودمو معرفی نکردم!

من همون فوتوشاپ کاره هستم... آره درست حدس زدید این فرد کسی نیست جز دایــــی مــحــمـــد!

 خب بریم سراغ موضوع این هفته که مربوط میشه به رفتن به دریاچه چیتگر (یا همون دریاچه شهدای خلیخ  فارس)

جایه همه نی نی ها خالی مکانی بس مناسب آلودی بوت

یه چند تا عکس هم خودم گرفتم برات میذارم تا شوما هم بیبینید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شلمان جون
16 تیر 92 23:53
نی نی ناز خود را به راحتی در شب بخوابان لطفا به آدرس زیر برو عزیزم www.lastkala.com
خاله الهام
17 تیر 92 11:05
در خلوت شب ز حق صدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . .
عزيزم يادت نره ما رو هم دعا كنيد
خيــــــــــــــــلي خيـــــــــــــلي
التماس دعـــــــــــــــــــــــا


چشم حتما