ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

آش دندونی سارینا جووووون

1392/4/7 14:29
نویسنده : مامان نسرین
517 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

اینم از آش دندونی سارینا خانوم گل

خیلی تلاش کردم تا تزئینم مثل دندون بشهخجالت

دوستان، اگه یک ساعت تو این عکس دقت کردین و نفهمیدین چیه، اون دندونه.

هنر منه دیگهنیشخند

این آش دندونی، دست پخت مامانی هست. خیلی خوشمزه شده بود. جای همتون خالی

 

راستی خاله جون

شما و مامان و بابا دیروز رفتین تهران.

این چند روزه، چقدر زود تموم شد.

من و مامانت هنوز به دوری از هم عادت نکردیم.

دوری خیلی سخته

خیلی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کوزه گر
7 تیر 92 16:29
سلام
به به مبارکه. مگه سارینا کوچولو دندون در آورده؟
ماشالا خانمی شده واسه خودش. خدا حفظش کنه.


بله
دندون هم درآورده
مرسی که اومدین خاله کوزه گر جون
خاله الهام
8 تیر 92 11:42
مرسي گلم از آشي كه فرستادي خدارو شكر از اون آش ها نبود كه يه وجب روغن روش باشه
چه بد كه سارينا جوني از پيشتون رفته


خواهش میکنم خاله جون الهام
دلم برا سارینا تنگ شده
خاله الهام
8 تیر 92 11:45
دوسي جونم هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستم
آرتميس كوچولو تو مسابقه شركت كرده بدون كمك شما خاله هاي مهربون نميتونيم برنده بشيم لطفا به ني ني ما هم راي بديد كدش220 هست


چشم ولی به کجا بفرستم؟؟؟
خاله الهام
9 تیر 92 9:31
عزيزم كد 220 رو به شماره20008080200 بفرست لطفا

ببين هرچي سيم كارت تو خونه دارين باهاش راي بده


فرستادم
مامان نسترن
12 تیر 92 18:40
مبارکه عزیزم. فقط مراقب دندونای نازت باش که یه عمر راحت باشی


چشم مامان نسترن
ممنون که اومدین
دایی محمد
15 تیر 92 22:03
من از این آشه خوردم مزیه حلیم مداد!؟



خوشمزه بود.
نبود؟