ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

منتظرتم خاله جون

1391/10/28 16:58
نویسنده : مامان نسرین
567 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام خاله جون

خوبی خاله؟

روزها و روزها منتظر اومدنتم

الان هم از تو و مامانت دورم

دلم برای همه تون یه ذره شده

این روزها برا اومدنت لحظه شماری میکنم

و از خدا میخوام تو و مامانت سالم و سلامت باشی

خیلی دوستت دارم

تو رویایی ترین رویای زندگی من هستی

خیلی دوست داشتم الان پیش شما ها می بودم

اماچه کنیم

تفدیر این بوده که من با شماها ده ها کیلومتر فاصله داشته باشم

اینا مهم نیس

چون تا چند هفته دیگه تو و مامان و مامانی و بابا باهم میاین اینجا

ان شاءالله

دلم تا اون موقع برات یه ذره میشه خاله جون!

بوسه ابتکاریست از طبیعت

برای زمانی که احساس در کلام نمیگنجد!

از راه دور ، می بوسمتماچ

pic

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)