ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

سلام رویایی ترین رویای من

1391/11/2 17:43
نویسنده : مامان نسرین
619 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام خاله جون

امروز از صبح که بیدار شدم تا کارامو بکنم و برم مدرسه، دلم روشن بود

خوشحال بودم

براهمین یه اس ام اس به مامانت زدم و گفتم: من امروز دلم روشنه ان شاءالله سارینا به دنیا میاد!

وقتی ساعت دو از مدرسه برگشتم، تو راه برگشت تو ماشین دایی جون مهدی گفت: سارینا به دنیا اومدههورا

اینقدر خوشحال شدم که نگوخنده

دوستم هم همراه من بود به اونم گفتم

خیلی خوشحال شدقلب

خاله جون

اینقدر دلم واست تنگ شده که نگو

دلم میخواد بغلت کنم، بوست کنمماچ

امیدوارم 1000سال تو این دنیا همراه مامان و بابات و همه عزیزانت زندگی خوبی داشته باشی

ان شاءالله

852

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صبا
2 بهمن 91 17:58
وب قشنگي داري رنگ و ورنگي داريد
بچه ي قشنگي دارين خيلي دوسش مي داريم


ممنون
شاعر هم که هستی!!