ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

خاله جون در دياري ديگر

1392/5/29 14:28
نویسنده : مامان نسرین
356 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام سلام

سلام به ساريناي گلم

خوبي خاله؟

نميخواد جواب بدينیشخند

چون ميدونم خوبي

الان هم كنار مامانت لا لا كردي

يه تي شرت نارنجي خوچگل هم پوشيدي

بعـــله قلب

من اومدم تـــــــــــــــــهرانتشویق

شنبه بليت داشتيم

ساعت 6 صبح

و حدود ساعت 3 بعدازظهر رسيديم تهران

واي نميدوني چقدر براي ديدنت ذوق داشتمبغل

اول اينكه بزرگ شدي ماشاءالله

ميگم بيا بغلم، ميپري بغلمخوشمزه

واي چقدر ذوق ميكنمماچ

از قديم گفتن دل به دل راه داره

آخه من عاشـــــــقتمماچ

بغل ماماني هم ميري

ماماني هم كلي ذوق ميكنن

ديروز هم رفتيم آبشار تهران

خيلي خوش گذشت

 

بای بایبای بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله الهام
29 مرداد 92 17:28
خاله جون در تهران
دينگ دينگ خوش به حال تهران شده كه شما قدم رنجه كردي رفتي اونجاهاااااا


بله
تهران رو با قدوم خودم مزين كردم!!!
خاله مائده(خاله پانیذ کوچولو)
31 مرداد 92 12:39
وای من درکت میکنم چی میگی...منم تا میرم تهران پیش پانیذی کلی ذوق دارم و خوشحالم و تا میرسم تا پانیذیو بغل نکنم راحت نمیشم..بعد نیم ساعت تازه خواهرمو میبینم که منتظر تا همو بغل کنیم


آخه شما هم دوري از خواهري؟
اره
منكه تا سارينا رو بغل ميكنم كلي ذوق ميكنم
آدرس وب پانيذ كوچولو رو بدين