ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

مامان نسرین وارد می شود....

1392/5/2 0:51
نویسنده : مامان نسرین
329 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

سلام سلام

اول از همه سلام به دخمل ناز خودم

بعد سلام به خواهر جون خودم که یه دنیا ازش ممنونم. با اینکه ازم دوره ولی همش به فکر من و سارینا س. خیلی برای وب سارینا زحمت میکشه. با اینکه خودش  دو تا وب دیگه هم داره و سرش شلوغه.

اگه خواهرجونم نبود، سارینا هم تو جشنواره نی نی شکمو شرکت نمیکرد.

از همینجا بهش این عید عزیز رو تبریک میگم و امیدوارم به همه آرزوهاش برسه.ماچ ان شاءالله.

و سومین سلامم هم به همه دوستان نی نی وبلاگیم و یک سلام ویژه هم به اونایی که به سارینا رای دادن.

خب، سرتون رو درد نیارم.

من سرم یه خورده شلوغه. برای همین دیر به دیر به اینجا میام. الان هم اومدم تا از کارهای دخترم تو این مدت بگم.

خب مامانی، آماده ای؟؟

فرشته

جیگر مامان، دومین دندونش هم در اومد. فدات  بشم مامانی که دو تا مروارید کوچولو داری.

مبارکت باشه خانومیماچ

 

فرشتهفرشته

دیگه اینکه، انگشتای دست و پاهات رو کشف کردی! هی اونا رو خم میکنی و تعجب میکنی!

آخ فدات بشمبغل

فرشتهفرشتهفرشته

وقتی یه چیزی رو به سمت دهنت میبری و من میگم: مامانی، بده، نکن تو دهنت

و ازت میگرمش، لبت پایینی تو میدی پایین و نق نق میکنی

وقتی دوباره بهت میدمش،آروم میشی

قربون اون سیاستت بشم عزیزم

فرشتهفرشتهفرشتهفرشته

وقتی میبرمت حموم و تو رو تو وان کوچولوی خودت میذارمت، با دستت به آب میزنی، بعد وقتی آب می پاشه به صورتت، میترسینیشخند

ای جووووونم

فرشتهفرشتهفرشتهفرشتهفرشته

و از همه مهمتر

اولین شیطنت زندگیتو انجام دادیچشمک

بغل من بودی و باهم تو آشپزخونه، پارچ آب هم روی کابینت بود که شما با اون دستای خوشگلت زدی به پارچ و پارچ افتاد روی زمین و....

شـــــــــکـــــــــــــســــــــــــتـــــــــــــــــنگران

فدای سرت عجیحمماچ

 

راستی، تمام اینا رو دیشب تلفتی برای خاله جون گفتم.

نمی دونی چقدر ذوق کرد

دلم برای خاله جون تنگ شدهناراحت

اینم یه عکس که همه میگن تو این عکس، کپی من شدی:


و گوگولی من بعد از شیر خوردن:

آخی

اون قطره های شیر رو نگاهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پانیذ کوجولو
11 مرداد 92 0:57
شما هم از خواهرت دوری؟؟؟منم از خواهرم دورم و اونم وبلاگ برای پانیذم درست کرد....راستی سارینا جونی دندون در آورده؟؟


سلام
مرسی که اومدی
اره منم از خواهرم دورم
چقدر سخته دوری
سارینا دندون در آورده
اونم نه یکی ..... دوتا!
راستی لینک شدی
کوزه گر
15 مرداد 92 12:18
سلام
دندون جدید مبارک:-)
فدای سرش. این اوله راه مامان نسرین:-)


اره هنوز اول راهه!