ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عاشقانه هایم برای تو

چه خجسته روزی است امروز....!

1393/1/31 19:22
نویسنده : مامان نسرین
1,157 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا

ســـــــــــلـــــــــــامـــــــــــ

سلام به مامان گلم و خواهر عزیزم و همه ی مامانای نی نی وبلاگی و همه مادران و زنان ایران زمین

اول از همه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همه تبریک میگم قلب

و

مامانای عزیز

روزتون مــــــــبارکـــــــــــــــهورا

این روزها روزهای خیلی خوبیه...

بهاری و زیبا

مخصوصا که هفته ی گذشته هوای مشهد حسابی بارونی بود و الان هوا خیلی عالیه

از همین جا این روز رو به مامان گلم تبریک میگمماچ

 و از ته دلم فریاد می زنم

بهترین مامان دنیا

دوســـتتون دارمـــــــــــماچ

 

و امسال دومین سالیه که خواهر خوبم طعم متفاوت و شیرین مادر بودن رو چشیده

از همین جا این روز رو بهش تبریک میگم و آرزو میکنم سال دیگه پیش هم باشیم و روز مادر رو با هم جشن بگیریم. ان شاءاللهفرشته

نسرین خوبم، میدونی که چقدر دوستت دارم

پس

روزت مبارکـــــــماچ

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم…

که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی

تو رنگ آفتابی،

شب که می رسد، مثل ستاره،

گویا مهتابی

 

ما مراسمون رو دیشب برگزار کردیم!

کلی هم خوش گذشت

 

اینم کیک  روز مادر که خودم روش رو تزیین کردم

 
Designed by Khaleh joonنیشخند

 
 و اما
مناسبت بعدی امروز تولد دایی جون محمد هستش
داداش گلم 24 امین بهار زندگیت مبارک
هورا
 

پسندها (1)

نظرات (5)

دایی محمد
5 اردیبهشت 93 0:09
ما هم با یک هفته تاخیر این روز بزرگ، فرخونده و میمون را به همه تبرک میگم درضمن یه سوتی هم دادی! خواهر گرامی، ما 25 سال سن داریم چیلا سن منو میاری پایین! تو اون عکسی که از من گذاشتی یه غم عجیبی هستش یادش بخیر عجب موهایی داشتم!
مامان نسرین
پاسخ
اینجا جا داره من مسئله سن و تولد رو یکبار اثبات کنم داداش محمد شما 24 سالت تموم شده و وارد 25سالگی شدی. ینی 24 سالته وقتی یه بچه به دنیا میاد که نمیگن یک سالشه؟! وقتی یک سالش تموم شد و وارد 2 سالگی شد میگن یک ساله شده! Do you understand؟
راحله
15 اردیبهشت 93 17:21
وااااااااااااااااااااااااای ین روز رو به همه ی مامان های گل تبریک میگم همچنین به مادر سارینا خانم گل
مامان نسرین
پاسخ
مرسی راحله جان پس آدرس وبت کو؟؟؟
مامان نازنین
17 اردیبهشت 93 18:45
بله.روز مااااااااااااااااااااااااااااادر مبارک باشه. به همه ی مادرای گل دنیا تبریک میگم این خجسته روز رو. تقدیم به تمامی مادرهای گل دنیا
مامان نسرین
پاسخ
و تقدیم به شما
مامان نسترن
18 اردیبهشت 93 9:01
پیشاپیش روز بابای مهربون و همسر فداکار تهیه کننده وبلاگ ساریناجون رو تبریک م یگم. بابایی گل باش تا زیر سایه ات آرامش بگیرم
مامان نسرین
پاسخ
ممنون ولی نویسنده این پست اینجانب (خاله جون) بودم
الهام
18 تیر 93 1:12
سلام مامان نسرین خوبی سارینا که اذیت نمی کنه ما شا ا.. چه بزرگ شده حدیث جون چه طوره ؟ نمی بینیش؟ لطفا به وبلاگ نگین جونم هم یه سری بزن www.negin_dokhtaram_93.niniweblog.com
مامان نسرین
پاسخ
سلام دوست خوبم چشم به وبلاگ نگین جون هم سر میزنیم